Elképesztő, de a Suzuki PR-osa és a “haversrác ügynökségek” szemében a fogyatékkal élők nem emberek! Csak az influencer! Csak, azt szeretik!
Anitával és Sanyival – látássérült szakértőinkkel – éppen egy esztendeje indítottuk el podcastunkat.
Akkoriban úgy alakult, hogy a Suzuki modelljeit jártuk körbe…
Idén volt alkalmunk néhány motorra is „felpattanni” – így folyamatosan jelentek meg a márkával kapcsolatos anyagok.
Videókban is…
Ezért is ért váratlanul bennünket, amikor e-mail-ben értesítették a csapatot, hogy 2023. szeptemberétől nem vagyunk kívánatos felület a kb. négy saját autómodellel „bíró”, de reexportban kiemelkedő márka számára.
A „döntést” a pílyárádzsent ügynökségre „hárította” a cég „kommunikációs vezetője”…
Mi pedig azt érezzük, hogy az ügynökség és a „szakember” számára nemkívánatos személyek a fogyatékkal élők!
Elképesztő, hogy a XXI. században egy világhírű cég kommunikációért, megjelenésekért felelős munkatársai számára a „divatinfluencerek” annyival fontosabbak a fogyatékkal élőknél, hogy például egy születése óta vak férfit LETILTSANAK a tesztautók megismeréséről!!!
Mi lesz a következő?!
Nem készítnetnek anyagot a színesbőrüek, a siketek, a vörösek, vagy bármely olyan „csoport”, amely nem szimpatikus a píéyáradzsent, a morfó, vagy Andriska számára?!
GYALÁZAT!
GYA-LÁ-ZAT!!!