Elképesztő, de a Suzuki PR-osa és a “haversrác ügynökségek” szemében a fogyatékkal élők nem emberek! Csak az influencer! Csak, azt szeretik!

Anitával és Sanyival – látássérült szakértőinkkel – éppen egy esztendeje indítottuk el podcastunkat.

Akkoriban úgy alakult, hogy a Suzuki modelljeit jártuk körbe…

Idén volt alkalmunk néhány motorra is „felpattanni” – így folyamatosan jelentek meg a ⁠márkával kapcsolatos anyagok⁠.

⁠Videókban⁠ is…

Ezért is ért váratlanul bennünket, amikor e-mail-ben értesítették a csapatot, hogy 2023. szeptemberétől nem vagyunk kívánatos felület a kb. négy saját autómodellel „bíró”, de reexportban kiemelkedő márka számára.

A „döntést” a pílyárádzsent ügynökségre „hárította” a cég „kommunikációs vezetője”…

Mi pedig azt érezzük, hogy az ügynökség és a „szakember” számára nemkívánatos személyek a fogyatékkal élők!

Elképesztő, hogy a XXI. században egy világhírű cég kommunikációért, megjelenésekért felelős munkatársai számára a „divatinfluencerek” annyival fontosabbak a fogyatékkal élőknél, hogy például egy születése óta vak férfit LETILTSANAK a tesztautók megismeréséről!!!

Mi lesz a következő?!

Nem készítnetnek anyagot a színesbőrüek, a siketek, a vörösek, vagy bármely olyan „csoport”, amely nem szimpatikus a píéyáradzsent, a morfó, vagy Andriska számára?!

GYALÁZAT!

GYA-LÁ-ZAT!!!